miercuri, 6 ianuarie 2016

Fulgi în balans

   Ați văzut ce frumos e afară? Ați văzut ce colorat e afară? Încercați să priviți după zăpada cea albă și înghețată și observați și roșul din obrajii copiilor extenuați de la săniuș. Nu e fascinant? Ador iarna, e anotimpul care mă liniștește și îmi oferă prilejul de a-mi pune ordine în gânduri.
  Întotdeauna este iarnă pe undeva!...”- Richard Paul Evans, Floarea-soarelui. Dacă reușiți să procurați această carte, nu ezitați să o răsfoiți, lectura este relaxantă, iar mesajul îți intră direct la suflet.
   Știu că această postare nu este precum celelalte, așa cum v-am obișnuit, însă am simțit nevoia să împărtășesc cu voi puțin din emoția iernii, cea mai reușită iarnă...
   Vă urez o noapte plină de căldură și acalmie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu