duminică, 27 decembrie 2015

Inspectând primii fulgi de nea...


   E seară. E feerie de iarnă. În sfârșit a venit! E vreme de stat în casă cu o carte bună pe genunchi și cu o cană de ceai aburind în mână. Ce poate fi mai încântător decât dansul fulgilor de nea ce se aștern alene pe nemărginita țărână înghețată?! Regăsesc amănunte din copilărie în mirosul cozonacilor pe care mama i-a pregătit pentru Crăciun și retrăiesc bucuria infantilă la contacul cu portocalele oranj care se uscau în geamul bunicii…
   Vreau să vă urez și eu să vă bucurați de sărbători fermecate, pline de beatitudine și de cumpătare! Crăciun luminat și un An Nou pe care numai în cărți ni-l putem închipui!
   Acum vin cu un mic extras dintr-o publicație pe care aș reciti-o la nesfârșit: “Îmi place să-mi închipui, mergând pe anumite drumuri, că le-am însemnat, le-am semănat cu coji de portocale, ca să nu le uit.”- Cella Serghi, Această dulce povară, tinerețea. Și ce ar merge lângă un minunat roman? O melodie relaxantă care ne bucură auzul: https://www.youtube.com/watch?v=QXpXTmxUhrA .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu